Levering og betaling

Leveringsinformasjon

På kartet nedenfor, kan du se vårt kontinuerlige transportrute. Vi passerer ofte gjennom Oslo, Lillestrøm og Kongsvinger. På denne ruten leverer vi kundenes produkter gratis. Våre produkter er forsvarlig pakket, slik at du kan være sikker på at varene kommer trygt. Vårt firma er ansvarlig for sikker levering av våre produkter.

Når du har bekreftet bestillingen, vil vi informere om den foreløpige leveringsdato. (Dette er bare en foreløpig leveringsdato). En uke før produktet ankommer, hver kunde vil bli informert via e-post, telefon eller SMS-melding med den nøyaktige leveringsdato og omtrentlig tid. Når det er 1,5-2 timer igjen, kunder igjen vil bli informert om bestemt tidspunkt for møtet. Våre kunder blir informert om møtet tre ganger. Informasjon om levering bidrar til å spare tid og for å planlegge for både kundene og oss. Noen ganger når bestillingen din ikke er stor, har vi ikke muligheten til å sende bilen til en bestemt adresse. I dette tilfellet, planlegger vi å møte kunder på et større og mer praktisk sted nær deg, på hovedveien. (Selvfølgelig, blir du informert om dette før du bestiller produkter) Hvis kundene ønsker at produktet blir levert utenfor vår gratis rute vil vi da organisere leveringen med transportfirmaer for en ekstra avgift. Selvfølgelig, kostnaden for levering vil bli avtalt med kunden før du bekrefter bestillingen. Så snart føreren kommer på avtalt sted for levering, i de fleste tilfeller, har sjåføren mulighet for å lesse av produktene fra lastebilen. Vår transport har heis på baksiden og en spesiell heis for transport av emballasje. Å hjelpe føreren er alltid kjekt! Produktene vil ikke bli brakt til ditt hus, terrasser, garasjer eller lignende. Varene håndterer/setter inn alltid selgeren, kjøper tar med ut, men i alle fall vårt team vil alltid hjelpe til så mye som vi kan. Når varene er losset fra en lastebil, sjekk alltid emballasjen om det ikke har blitt brudd. Vi gir mye oppmerksomhet til pakking av varer og for sikker levering. Sjåføren vil gi deg den opprinnelige fakturaen, og vil be deg om å signere. Vennligst signer med leselig navn og dato, som bevis når varen er levert.

Etter levering

Vi er alltid glade for å få tilbakemeldinger og meninger om produktene som er kjøpt fra vårt selskap. Dersom du har spørsmål om montering eller hvordan du skal bruke det – dine spørsmål er velkomne. Det ville være flott om dere ville sendt oss monterte produktbilder, som vi kan sette i våres gallerier.

Betaling

For ordrebekreftelse, vennligst signer alltid på våre tegninger og forslag. Dette kan gjøres ved å skanne, redigere, eller ta et bilde av våre utgående filer. Vi ber alltid flere ganger for å sjekke informasjonen før dere godkjenner ordren. Ellers kan det være for sent å endre ting eller stoppe. En uke før levering, informerer vi ikke bare om leverings dato og klokkeslett for den foreløpige, men vi sender også en faktura for betaling. Avhengig av innholdet i orden, vil du motta en faktura fra enten vår norske eller litauiske selskap. Vårt firma ordner alle nødvendige dokumenter, så kundene ikke trenger å bekymre seg for det. Betaling må gjøres før levering. Bare en stabil, kjent og pålitelig kunde har spesielle betalingsvilkår. Hvis kundene ikke ønsker å betale før levering av varer, slike kunder får tilbud om å betale sjåføren i kontanter. I dette tilfellet, må kundene signere på fakturaer og bemerke at oppgjøret ble gjort med sjåføren.